onsdag 10. mars 2010

Wuhuu! Første innlegg :)

Mitt første innlegg! La det bli det første av mange mange framover :) Har ein del ting eg allereie ville ha lagt inn her, men er ikkje den rutinerte bloggaren eg vil endå, so me tar det etterkvart. Men tenkte eg skulle begynna med dagens bakverk, (på ein onsdag :o !! Jaja, må slå seg laus av og til hihi Dessuten so skal eg sitta 8 timar på toget i morgon so sopass fortjener eg, og so blir min kjære so glad :) )

I dag har eg laga Chewy Chocolate Chip Oatmeal Cookies, eller seige havrekjeks med sjokoladebitar, nam, nam. Blei ganske so vellykka om eg kan få sei det sjølv. Min kjære var enig, sjølv om han ikkje var veldig fokusert i augeblikket (søker på jobb flinke gutten) Eg brukte amerikanske mål, med cups. Men sidan ikkje alle har slike fine litermål med det på, og heilt ærleg, det er ganske upraktisk å måle smør i cups, sjølv om det fins måtar, so har eg oversatt oppskrifta til gram(difor vert det kanskje litt rare mål...)Det vert litt meir nøyaktig med gram enn dl. Oppskrifta er forresten henta på nettsida allrecipes.com, der har dei masse spennande og gode oppskrifter og viss du ikkje har ei god kjøkkenvekt so finn du oppskrifta der, med cups.

Desse var i alle fall kjempe lette å laga. Eg kutta ut nøttene og dobla sjokolade mengde (ånei!!! ;) ) sidan vennen min ikkje tåler nøtter so veldig godt. Her er oppskrifta. Hugs å visp smør og sukker godt, men resten bør du vera litt meir rolig i vispingen med. Bland resten av ingrediensane nett slik at det vert blanda, ikkje meir. Eg vispa S&S- blandinga i min trufaste kjøkkenvenn majoren, men resten tok eg for hånd. Viss ikkje kan det fort bli flate harde kjeks, og det vil me jo ikkje :) desse skal vera seige med ein sprø kant rundt.

Ingrediensar

225 g mjukt smør
220 g pakka brunt sukker
100 g sukker
2 egg
2 ts vaniljeekstrakt ( bør vera ekstrakt, ikkje so lett å få tak i, men apoteket har gjerna, ganske dyrt då. men går veldig fint an å laga sjølv og :) sjå på sida. Viss du ikkje har tid til dette kan det være vaniljeessens går og, men eg har aldriprøvd det...) 
155 g mjøl
1/2 ts natron
1 ts salt
245 g havregryn
115 g hakka valnøtter
170 g hakka lys kokesjokolade (eller sånne fine DYRE sjokoladelinser)



Sånn gjer du:

1. Sett ovnen på 165 grader.
2. Bland sammen smør og sukker til fint og luftig. Rør deretter inn egga eit av gongen, so rør inn vaniljen
3. Bland mjøl, salt og natron og rør dette inn i det våte til dett er nett jevnt blanda.
4. Bland havregryn, sjokolade og nøtter og rør dette inn med resten, nett til det er fint blanda.
5. Sett fine toppa ss- store klattar på bakepapir ( ikkje for store og for tettm dei flyte litt ut)
6.Steik i 12-13 min til dei er nett brune i kanten. La dei kjølna på steikeplata før du tar dei over på rist. Då held dei seg seige.



So er da berre å kosa seg masse. Det gjorde i alle fall me :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar