søndag 14. mars 2010

Strikkepinneetui



Eg har sydd strikkepinneetui! Og eg som berre har sydd nokon kjedelige gardiner før. Må sei eg blei ganske fornøyd, og må innrømma at eg blei bitt av sybasillen, so no har eg vore på stoff og stil  og kjøpt meg litt meir stoffer. Snart håper eg derfor at eg kan legga ut litt fleire ting :)  

Ialle fall, eg sydde meg strikkepinneetui, og det trengtes for eg har vore på ebay og handla strikkepinnar, ikkje mindre enn 2x18 rundpinnar og 15 strømpepinnar til den nette pris av rundt 350 kr, alt i bambus, var fornøyd med det :)

Eg brukte veiledningen som pickles har lagt ut, den var veldig enkel og grei, eg modifiserte litt då, og gjorde det litt lenger, og so festa eg ikkje klaffen oppe anna enn på sidene. Blei ganske bra. Brukte noko gammalt stoff eg hadde liggande kjøpt på ikea til ytterstoff, og ei garding til innerstoff. Eg fora det og med platevatt, men veit ikkje om eg gjer det neste gong, blei litt tjukt og klumpete.... Dessuten so verka det som foret blei litt for stort på ein måte, men, men blir betre neste gong, må laga eit par til, for i dette fekk eg berre plass til strømpepinnane :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar