søndag 14. mars 2010

Sjokoladefudge

Eg har totalt dilla på utenlandsk godis, spesielt amerikansk. No veit eg ikkje heilt, men fudge er velg både engelsk og amerikansk... Uansett har hatt kjempelyst å prøve å lage fudge. Skal innrømma at eg prøvde for ei tid tilbake, og det gjekk ikkje so bra... Men eg gjer ikkje opp, og so fann eg ei kjapp og enkel oppskrift og tenkte at hmmm, kan jo prøve det då, nett for å sjå at eg kan klare det (liker ikkje nederlag...) so prøvde denne superenkle mikrofudge oppskrifta. Det gjekk bra og det var enkelt, men var ikkje so fornøyd med resultatet... Merka at det var ein snarveg, og ikkje alltid snarvegar er so lurt...

Har i ettertid prøvd å lage ein skikkeleg igjen, denne gongen gjekk det bra, måtte jo nesten det, leita meg ihjel etter sukkertermometer, det er rett og slett ikkje å oppedriva i Norge trur eg, fann tilslutt eit, men det var altfor langt, og so endte eg med å bruke eit digitalt som ikkje er so nøyaktig, men gjer nytten... Men desverre likte eg den ikkje so godt då heller. Begge er altfor søte etter min smak.

Trur kanskje eg ikkje liker heimelaga fudge. Min kjære og kortkompisane hans likte begge deler. Den "ordentlege" har eg ikkje oppskrift på nett no, men den superenkle skal de få. Den blei meir sjokoladeaktig enn karamellaktig, og eg vil vel ha karamellaktig eg då...

Du treng:

50 g smør
375 g god mørk sjokolade
1 boks (375 g) søt kondensert melk (får du kjøpt i litt avanserte dagligvarebutikker som Meny eller Ultra og på ein del innvandrar butikkar, det er IKKJE vikingmelk)

Slik gjer du:

Ha klar ei lite langpanne eller form (ca 20x30)med bakepapir.

Del sjokolade i små biter ha i ei mikrosikker, varmesikker skål sammen med den kondenserte melka og smøret. Sett i mikroen på 3 min på høg effekt.

Ta ut skåla rør godt til alt er blanda og jevnt og hell i forma. La dette stå kjølig til det er stivna og kaldt. So deler du det i passelege store bitar.

Kos deg!



Skal prøva igjen , svigermor fekk nokon knallgode fudge i jula so ho skulle prøva å få tak i oppskrifta på, når eg får den prøver eg igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar