søndag 14. mars 2010

Mmmm bollar!!!

Ikkje for å skryta (er vel det eg gjer...)men eg er veldig flink å laga bollar :) dei blir so gode og luftige of nammete. Dette er den ultimate bolleoppskrift, meiner eg, og den er melkefri, som er bra. Hiv og på oppskrift på kjempegod melisglasur.

Eg pleier ofte å laga sjoladebollar, med enten lys kokesjokoladebitar i eller daim. Men skillingsbollar (evt kanel i svingen som min kjære kallar dei) er og veldig godt.

Desse bollane eg lagar her blei kanskje litt godt steikt, men gode var dei uansett :)

Du treng:

100 g smelta smør
4-5 dl rismelk (kan bruka vanleg melk)
50 g gjær
2 egg
1 dl sukker
1 ts vaniljesukker
1 ts salt
mjøl

Slik gjer du:

Smelt smøret og bland i rismelka og eit egg, dette skal vera fingervarmt (lunka), viss du har fersk gjær bland denne i det våte. Viss du har tørrgjær bland den med det tørre.

Bland litt mjøl med resten av det tører og bland med væska. Ha i mjøl til passe konsistens, skal vera litt klissete og passe fast. Elt den LEEEEENGE.

La den heva minst ein time. So kan du gjer so mangt. Du skal elta deigen pittelitt, og her kan du ha i sjokoladebitar, daimbitar eller det du må ønsker. Del deigen i passe store bollestørrelses bitar og rull dei fine og runde. Legg dei på brett med bakepapir og la dei heva ein time eller til eit lett trykk går tilbake.

Steik dei i 8-10 min til dei er gyldenbrune på 225 grader.


Viss du vil ha melisglasur so gjer du som følger:

Ta ei eggekvite og pisk den saman med passelig melis til den blir lett og luftg (lag marengs på ein måte) Det tar ganske lang til, so ver tolmodig. Blir kjempegod!!! Hell på bollane og rull dei i kokkos, nammm!


Her er meg og Miko som lager glasur :)


Kos deg!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar